onsdag den 23. oktober 2013

Braindump 1

a couple of weeks ago we were in my class digital identity asked to make a braindump. actually I did'nt post my braindump after the class because I still had'nt created my blog yet. Now, I'm more comfortable posting blog entrys now, and therefore this entry is about my first braindump. We where asked to type all of our thoughts down in 20 min. our thoughts should be centered by the last time we where engaged in social media interaction.
I wrote my thoughts down in danish, and we where not allowed to correct any spellingmistakes.

this was my result:

Jeg var til morgenmad med min søster i morges og vi fik en god morgen mad med youghurt , brød og kaffe. Min søster valgte at ligge et billed på instagram af mig, og vores overdådige morgenmadsbuffet. Hvor til hun skrev på billedet at det var en god start på hendes fridag.

Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive jeg aner ikke hvad jeg skal skrive lige nu … jeg havde det helt fint med dette, selvom jeg var træt og det var et dårligt billede så var det da fint. Hun tog flere billeder af mig fordi at jeg så ret træt ud på nogle af billederne. Derfor valgte hun at lægge et billed op hvor jeg kigger ned så man ikke kunne se mine alt for trætte øjne. hvilket var ganske fint – for vinklen var ret god. Billedet fik likes af venner og veninder der fulgte min søster. Selv overvejede jeg at lægge et billede op af hende og morgenmads bordet, men jeg valgte ikke at gøre det alligevel da

Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive jeg aner ikke hvad jeg skal skrive jeg aner ikke hvad jeg skal skrive jeg ner ike hvad jeg skal skrive jeg synes måske det var lidt akavet eller lidt for åbenlyst at vi begge postede et billede af at viv var til morgenmadsbuffet. For vi har jo nogenlune samme følgere ogsv. Og hvad ville de ikke tænke . et par timer efter tjekkede jeg om det havde fået flere likes og det havde det skam. Billedet var stadig fint og det var godkendt.

Jeg låste mig selv ude i dag hvilket var ret så irriterende da det fik ud over at jeg ikke kunne kæse, men det var der ikke noget at fgøre ved  min mobil fik  ud og jdg måtte tage ind til byen for at få tiden til at gå dtil je vidste min roomie var hjemme igen.  Jeg ville gerne have instagrammet der, eller i hvert fald kunne ringe til en. Men mobilen var gået ud og jeg overvejede hvor afhænging man er blvet at de soviale medier,

Endelig kom jeg ind og det første jeg gjorde var at få tladet min mobil op så jeg kunne tjekke om nadre havde liket billedet min søster havde lagt op. Det var der, og dette gjorde mig tglad. Samtidig fik jeg en sms fra min søster der beklageligvis havde fået min nøglle med hjem om heg var kommet hind i gen, ja efter 5 timer i byen var jeg ommet ind. Jeg var lidt træt af hele situationen og normalt ville jeg like billedet, min søser havde lagt op, men fordi jeg manglede en af blame så var det hende jeg gav skylden for at hae låst mig selv ude. Derfor fik billedet ikke et like a mig, og jeg fik svaret en lidt sur besked igen at jeg heldigvis var jeg da inde men at det da også havde taget sin tid. Så en ellers hyggelig morgen bleb sq lidt ødelagt og billedet på instagram bliver i stedet et irritationsmoment end et godt minde. stAdigvæk kan jeg ikke lade være lige at tjekke hvem der dog har liket det yderligere. Men sådan er det vel med de sociale medier – at deres betydning ændres eller dvs de situationer de bliver taget i ændres alt efter hvad der sker efterfølgende i det virkelige liv. Billedet af mig blev en irritation, ikke fordi det var et dårligt billeder, men fordi det var mindede mig om at jeg efter dette billede havde gået 5 timer og vebtet oå at kunne komme ind i min lehlighed.


Gklhcv,,mnvvbnmkjhgfghjktyuioiuyreweruiuytrewqqwertyuikjhgfddjhgfdsasdfghjklaner ikke hvad jeg mere skal skrive`????????????????????????????????????????????,jhgfdghjklkjhgfdfghjklpoiuytrertyuiopoiudssdfgfgfgfggygygygygygygygygygygggghhhhhhhhhjjjjjjjjjjjjjjkeder mig lidt, er der snart gået 20m in? 5 nin endnu, har jeg ikke udnyttet min tid godt nok-? Er faktisk også mega sulten fordi jeg netop ikke har fået noget mad siden jeg låste mig selv ude, og siden jeg vra til morgenmadsbuffet. Jeg er vidst ikke den eneste der dsidder og ikke ved hvad jeg skal skrive. 4 min – måske jeg kan nå at tjekke biledet igen for liks ? eller burde jeg kommenterer, tak for en dejlig dag? Selvom eg stadig er lidt irriteret. Jjjjjl jeg naer ikke hvad jeg skal skrive, jeg aner ikke hvad jeg skal skrive, jeg aner ikke hvad jeg skal skrive jg aner ikke hvad jeg skal skrie jeg aner ikke hvad jeg skal skrive. Jegtror ikke jeg har tænkt så meget over et billede før – men jeg er egentlig glad for at hun ikke valgte et af de andre billeder af mig. For der var mine øjne da virkelig trætte og hævede. Men morgenmaden var sq god! Kunne sagtens spise en nutella mad lige nu. Hvorfor spste jeg dog ikke også noget mere? Øv hvor irriterende. Jeg kan altså ikke skrive mere – burde jeg have lagt et billede op af min søster og morgenmad ? hmm.. mpske.. den gør jeg en anden gang s.å… r



Ingen kommentarer:

Send en kommentar